در رسالت تجارت الکترونیک سازمان، باید تغییرات محیط
قانونی، رقابتی، اقتصادی و فناوری موردتوجه قرار گیرد. محیط فناوری به دلیل
اهمیت حیاتی آن و تدارک زیرساختارهای بازار الکترونیک ازتوجه و اهمیت
ویژهای برخوردار است.
رسالت تجارت الکترونیک دلیل وجودی و فلسفه حیات سازمان را در بازار
الکترونیک مشخص می کند برخلاف چشم انداز تجارت الکترونیک که حالت آیندهنگر
دارد رسالت حالنگر است و به زمان حال توجه دارد.
رسالت سازمانی در عرصه بازار الکترونیک سنگ بنای استراتژی تجارت الکترونیک
بوده که در زمان حال حاضر وجود دارد. سازمان برمبنای رسالت تجارت
الکترونیک و با استفاده از استراتژی تجارت الکترونیک درصدد رسیدن به چشم
انداز مطلوب تجارت الکترونیک در زمان آینده است. در این قسمت سه نمونه از
رسالت شرکت های فعال در تجارت الکترونیک مطرح می شوند.
رسالت شرکت آ، او. ال: ایجاد یک رسانه جهانی که به اندازه تلفن و تلویزیون برای زندگی مردم حیاتی بوده و حتی از آنها نیز ارزشمندتر است.
رسالت شرکت ای. بی: ما به مردم کمک می کنیم تا از هر
نقطه از جهان هر چیزی را با هم مبادله کنند. ما به تقویت تجربیات اینترنتی
همه افراد (فروشندگان، شرکت های کوچک، جستجوگران اقلام منحصر به فرد) ادامه
خواهیم داد.
رسالت شرکت مانستر: مانستر خود را متعهد به رهبری بازار
ازطریق عرضه فناوریهای نوآورانه جدید و خدمات برتر می داند که امکان اعمال
کنترل بیشتری را به مشتریان (جویندگان شغل) و شرکتها برای فرایند استخدام و
کارمندیابی فراهم می سازد.
۹۴/۰۴/۱۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.